Za slovenske podnapise klikni nastavitve (zobato kolo) desno spodaj.

Da bodo vsi učenci pripravljeni na prihodnost, jih moramo opolnomočiti z današnjo in jutrišnjo pismenostjo. Vsi učenci poznajo priljubljene aplikacije, kot so Facebook, YouTube, Instagram in Snapchat. Uživajo v igranju iger, vendar ali razumejo algoritme in bazo kod, ki so v njih vgrajeni za povezavo s svetom? Spretnosti sklepanja, logike, računskega razmišljanja in strukture programskega jezika lahko naše otroke pripravijo ne samo na tehnične poklice prihodnosti, temveč tudi na uresničitev njihovih idej, da bi svet s tehnologijo naredili boljši.

Dolžni smo pripraviti naše učence, da bi bili sposobni prepoznati izzive v tem svetu, in jih opolnomočiti s tehničnimi sposobnostmi, ki so potrebne za iskanje rešitev. Uvedba kodiranja v zgodnji dobi šolanja bi lahko odpravila tudi razlike v spolu in raznolikosti v tehnološki industriji.

Raziskave kažejo naslednje:

Kodiranje spodbuja inovacije: od samovozečih avtomobilov, kirurgije s pomočjo robotov, do družbenih medijev računalništvo preobraža vse vidike našega življenja. Kodiranje je temeljna veščina, ki se je morajo otroci naučiti, da lahko vodijo to gibanje.

Kodiranje omogoča učencem, da so kreativni reševalci problemov: lahko ustvarjajo projekte, ki delajo neverjetne stvari.

Kodiranje gradi zaupanje: Za otroke je neprecenljivo, da lahko ustvarjajo projekte in jih pokažejo družini in prijateljem.

Kodiranja se je najbolje naučiti zgodaj: učenje kodiranja je podobno učenju drugega jezika. Prej, ko so študentje izpostavljeni temeljnim temam, kot so zaporedje, zanke in pogojni pogoji, bolj globoko absorbirajo te koncepte.

Kodiranje pomeni uspeh na drugih področjih. Učenje programiranja podpira učenje na drugih področjih, kot so matematika, branje in naravoslovje.

Kodiranje študentom omogoča raziskovanje osnovne terminologije računalništva in lahko prispeva k večjemu zanimanju za računalništvo kot prihodnjo karierno pot.

Dostopnost