Želimo, da bi bili naši učenci uspešni v digitalni družbi in da bodo nekoč tudi sami ustvarjalci novih tehnologij ter storitev. Ker ne želimo, da bi bili le pasivni opazovalci sprememb, jim moramo že zelo zgodaj omogočiti spoznavanje temeljev računalništva (Unesco).
V nekaterih državah (Anglija, Avstralija, Estonija, Slovaška …) so računalništvo uvedli kot samostojni obvezni predmet v osnovnih šolah. V Sloveniji računalništvo ni obvezni predmet, učenci pa si z izbiro neobveznega izbirnega predmeta računalništvo vseeno lahko pridobijo znanja, ki so prenosljiva in uporabna na vseh področjih človekovega življenja.
Menimo, da je izbira predmeta računalništvo modra odločitev, ker je pouk zabaven, ustvarjalen in koristen.
V naslednjih letih se predvideva pomanjkanje strokovnjakov s področja računalništva, zato je lahko neobvezni izbirni predmet prvi korak na poti h kreativni in zanimivi zaposlitvi.
Učitelji z gimnazij na forumih tarnajo:
“Tudi sama opažam, da prihajajo v gimnazijo digitalno nepismeni dijaki. Vsaj večina njih. Za oblikovanje besedil še slišali niso (ali pa se delajo, kot da ne bi…).
Sicer pa tudi pri drugih predmetih učitelji (ne vsi, da ne bom koga užalila) večinoma ne vztrajajo dosledno pri tem, da bi morale biti naloge primerno oblikovane, viri enotno navedeni, poglavja primerno številčena itn …
Se mi zdi, da se vrtimo v začaranem krogu sprenevedanja, med tem pa nam pred nosom odraščajo generacije, ki ne bodo opremljene za digitalne bitke… Žal.”
Vir: http://varna-raba-interneta.splet.arnes.si/files/2015/04/kids-computer.gif